Lubrikant LinkLube Wet od Peaty's pro super hladký, trvanlivý a tichý řetěz za vlhkých a špinavých podmínek.
Zde je lubrikant LinkLube Wet od Peaty’s!
Tento lubrikant na řetěz je snadno biologicky rozložitelnou směsí olejů, vosků a silných inhibitorů koroze, která vám zajistí super hladký, vysoce odolný a tichý řetěz za nejvlhčích a nejšpinavějších podmínek při jízdě.
Vznikl z nároků vyčerpávajících závodů Enduro World Series (EWS), kde musí jezdci často jezdit celý den v nejvlhčích a nejšpinavějších podmínkách. Peaty navrhl LinkLube Wet, aby vyhovoval těmto požadavkům a ještě více – snadno vydrží celý den v jakýchkoliv podmínkách, aniž by se proměnil v hustou a těžko čistitelnou látku.
LinkLube Wet je směs vosků a olejů s vysokou viskozitou a vyšší koncentrací vosků a inhibitorů koroze než LinkLube All-Weather.
Stačí aplikovat na vnitřní stranu vašeho řetězu, otočit kliky 15 až 20krát, aby se lubrikant důkladně dostal do rohů a mezer článků, a otřít přebytek!
Zde je lubrikant LinkLube Wet od Peaty’s!
Tento lubrikant na řetěz je snadno biologicky rozložitelnou směsí olejů, vosků a silných inhibitorů koroze, která vám zajistí super hladký, vysoce odolný a tichý řetěz za nejvlhčích a nejšpinavějších podmínek při jízdě.
Vznikl z nároků vyčerpávajících závodů Enduro World Series (EWS), kde musí jezdci často jezdit celý den v nejvlhčích a nejšpinavějších podmínkách. Peaty navrhl LinkLube Wet, aby vyhovoval těmto požadavkům a ještě více – snadno vydrží celý den v jakýchkoliv podmínkách, aniž by se proměnil v hustou a těžko čistitelnou látku.
LinkLube Wet je směs vosků a olejů s vysokou viskozitou a vyšší koncentrací vosků a inhibitorů koroze než LinkLube All-Weather.
Stačí aplikovat na vnitřní stranu vašeho řetězu, otočit kliky 15 až 20krát, aby se lubrikant důkladně dostal do rohů a mezer článků, a otřít přebytek!
Dvě části; Co to znamená:
Uvidíte, že když vaše lahev LinkLube chvíli stála, usadí se s průhledným základním lubrikantem nahoře a tajemnou modrou omáčkou pomalu klesající na dno lahve. Nebojte se! To je důležitá vlastnost, která umožňuje našemu lubrikantu být použitelným za všech povětrnostních podmínek.
Tajemná omáčka je unikátní sloučenina olejů a vosků, které se obvykle nalézají jednotlivě v mokrých nebo suchých lubrikantech. Díky spoustě usilovné práce v laboratoři se nám podařilo je smíchat do jednoho super lubrikantu, který dokáže poskytnout úžasnou dlouhotrvající ochranu na mokrém, zatímco zůstává neobvykle čistý v suchých a prašných podmínkách.
Průhledný základní lubrikant je protikorozní, rychle pronikající olej, který vytlačuje vodu, která, jakmile se protřepe s tajemnou omáčkou, najde cestu do všech rohů a mezer vašeho řetězu. Jakmile dosáhne vnitřních hlubin vašich článků řetězu, základní olej vytlačí vlhkost, písek a špínu a zanechá za sebou speciální omáčku, aby snížil tření, vibrace a hluk převodovky.
Věda Yo!:
Když se LinkLube poprvé použije na opotřebovanou (ale na pohled čistou) převodovku, řetěz se může rychle zčernat. Ach, nepanikařte! To je vlastně LinkLube, který vytlačuje špínu schovanou uvnitř vašich válečků.
Jednoduše pokračujte v odmašťování a znovu aplikaci, a po několika jízdách se váš řetěz nakonec opět vyčistí!
Aplikace:
Úplně odmastěte převodovku před nanesením čerstvého lubrikantu, abyste zajistili, že v ní nezůstala žádná stará olejová vrstva. Pro nejlepší výsledky použijte náš pěnový čistič převodovky nebo náš XXX rozpouštědlový čistič, abyste odstranili odolnou tovární mast v PŘÍPADĚ NOVÝCH ŘETĚZŮ.
Ujistěte se, že po odmaštění důkladně opláchnete svůj řetěz čistou vodou (odmašťovač je navržen tak, aby odstranil olej z řetězu přece)
Odstraňte co nejvíce vody z řetězu. Pro nejlepší výsledky použijte PT17
Dobře protřepejte lahev, aby se tajemná omáčka rovnoměrně rozložila
Naneste lubrikant při otáčení řetězu dozadu (elektrická kola budou muset šlapání dopředu v opěrném stojanu) a zajistěte, aby každý článek byl správně pokryt
Pokračujte v otáčení řetězu po dobu přibližně 10 sekund, aby lubrikant pronikl do řetězu
Důkladně otřete veškerý přebytečný lubrikant z řetězu čistým hadříkem (přebytek oleje na vnější části řetězu přitahuje prach za suchých podmínek).
Tipy:
Pro vlhké povětrnostní podmínky nechte malé množství lubrikantu na vnější straně řetězu pro trvalejší ochranu.
Při prvním použití na předchozích řetězech si možná všimnete, že váš řetěz zčerná, to je LinkLube, který vytlačuje špínu z hlubin vašeho řetězu. Jednoduše pokračujte v jízdě, odmašťování, lubrikaci a opakujte, dokud váš řetěz opět nezezlátnou!
Upozornění:
Nenanášejte LinkLube (ani žádný jiný lubrikant!) na vaše brzdy nebo brzdové destičky.
| Marki | Peaty's |
| Odkaz na dodavatele | PWL-15 |
| Barva | hnědá/modrá |
| Dominantní barva | Hnědá |
| Stabilita | Cyklistika |